Regardz Online

Regardz exploiteert een tiental meeting centers in Nederland. Ze hebben de economische recessie als gelegenheid genomen om verschillende interne softwaresystemen (Delphi, Fedelio, Micros en Opera) die niet goed aansloten op hun processen te vervangen door een maatwerkoplossing. De nieuwe oplossing vereenvoudigt en versneld de processen en heeft de mogelijkheid voor nieuwe business gecreëerd. Het maakt real-time online boeken in hun eigen meeting centers en dat van Associated Business Partners mogelijk. Daarnaast handelt het alle interne processen van de dagelijkse werkzaamheden in de meeting centers en het hoofdkantoor af. Veel van de oplossingen die voor het systeem zijn bedacht zijn uniek voor de hospitality branche.

Integraties

De oplossing heeft integraties met de volgende bestaande software:

  • AFAS
  • Love My Costumer
  • MailPlus
  • SSRS Reports

Uitgeoefende rollen

Consultant, Business Analist, Functioneel Ontwerper

Mijn bijdrage

  • Adviseren over de financiële stromen
  • Definiëren van processen en workflows
  • Wire-framing van alle schermen
  • Het ontwerpen van een deel van de database-architectuur
  • Het ontwerpen van de interfaces voor de integratie met de bestaande software
  • Functioneel aansturen van de ontwikkelteams in India en Roemenië
  • Sterk betrokken bij het migratie proces van data uit de oude systemen

Jaar

2012-2014

Website

www.regardz.nl

Relatie

Direct met klant